Benim Tercihim AKP!

En güzel AKP! En sevdiğim AKP! Ben AKP'yi destekliyorum. Ve hatta A - KE - PE'yi.

AKP'yi destekliyorum dediysem de yanlış anlaşılmasın. Sadece ifade biçimi olarak. Yani Adalet ve Kalkınma Partisinden bahsetmek istediğim zaman kısaca AKP diyorum ve ben bunu hep yapıyorum. Yok efendim "AK Parti" imiş kısaltması...zorla güzellik olmaz. Zorladıkça geri teper, tarih bunun örnekleriyle doludur.

Şimdi eğri oturup doğru konuşalım, eğer "bu partinin kısaltması AK partidir, AKP tü kakadır" gibi bir söylem geliştirilmeseydi kimse farkında bile olmayacaktı ve böylesine bir alevlenme olmayak ve hatta AKP'yi tercih edenler olmaya devam etse de belki AK Parti ifadesini kullananlar daha fazla olacaktı ama şimdi bu ayrım çok daha keskin bir şekilde toplumda kendine taraftar buldu.

Tabi bir de işin komplo teorisi kısmı var; taraftarları ve karşıtları ayrıştırmak için özellikle böyle kışkırtma girişimi tercih edilmiş olabilir. Yani siz AKP'yi mi yoksa AK Parti'yi mi tercih ettiğinize göre aleni ve kolay anlaşılır bir şekilde sınıflanmış ve ötekileştirilmiş oluyorsunuz. Böylece "taraflar" belli olsun istenmiş olabilir, kim bilir?

Ben "AKP"yi seviyorum!

Yorumlar

Popüler Yayınlar