C++ Sandoz Yayında!

C++'a dair yardımcı bilgiler, C++ programlamaya giriş ve benzeri temel konularda yeni başlayanları desteklemek üzere tarafımdan hazırlanan "C++ Sandoz" bloğunu yayına koymuş bulunuyorum.

.NET almış yürümüşken neden hala "C++" diyenlere cevaben "Körler ülkesinde tek gözlü kral" deyimini hatırlatmak isterim. .NET'le uzaktan yakından haşır neşir olan herkesin yanında sürüden ayrılmak isteyenlere bir yol göstermek istiyorum. Ayrıca bu dili ağırlıklı olarak internetteki bilgileri tarayarak öğrenmiş biri olduğumdan ötürü bir nevi geri ödeme, çorbada tuzumuzun bulunması, bir vefa borcu çerçevesinde bunu kendime iş edindim.

Bunlara ilave olarak "İngilizce" bilginin ağır bastığı bir ortamda Türkçe içerik oluşturmaya ufacık da olsa, bir nokta kabilinden bile olsa katkı sağlayabilmek niyetim.

C++ Sandoz, Efervesan Tablet, günde bir kez tok karnına suda eritip içiniz efendim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar